Maj. Słońce, świeże powietrze, delikatny wiatr i słodka beztroska. W takich klimatycznych warunkach rejestrowałem video porównujące dwie świetne gitary. Model Keith Merrow KM-6 oraz Banshee 6 mieliście okazję już poznać na blogu, dlatego nie będę skupiał się nad szczegółami specyfikacji, po prostu je przedstawię. Co jeszcze różni te instrumenty? Jak się można domyślić – brzmienie.
Konstrukcja: set in
Korpus: jesion bagienny
Top: klon falisty
Szyjka: klon, 3 części,
Podstrunnica: heban
Skala: 25,5″
Binding: całość
Radius : zmienny, 12″-16″
Profil gryfu: ultra thin „C”
Grubość gryfu I/XII: 19/20mm
Siodełko: Graph Tech Tusq
Szerokość siodełka: 42mm
Most: Hipshot
Progi: 24 X-Jumbo, stal nierdzewna
Przetworniki: SD „Blackened” Black Winter
Elektronika: 3-way, volume + push-pull
Klucze: blokowane, Schecter
Markery: naprzemienne + luminlay
Wykończenie przód: trans white satin
Wykończenie tył: trans black satin
Waga: ~3,5kg
Gryf: Klon/orzech
Podstrunnica: heban
Top: Klon falisty
Konstrukcja: Bolt-on
Przetworniki: SD Nazgul&Sentient
Elektronika: 1V, 1T, 3-way
Radius podstrunnicy: zmienny, 12″-16″
Profil gryfu: ultra thin „C”
Grubość gryfu I/XII: 19/20mm
Most: Hipshot
Binding: Naturalny
Skala: 25,5″
Progi: X-Jumbo
Siodełko: GraphTech
Radius podstrunnicy: 12″-16″
Wykończenie korpusu: TBB, połysk
Wykończenie gryfu (tył): naturalny, mat
Wykończenie główki: TBB, połysk
Waga: ~3,2
Nie będę opisywał tego, co dzieje się na powyższym klipie – sami mi powiedzcie.